מנעולן – אמנת שירות ללקוח

מנעולן – אמנת שירות ללקוח אצלנו במרכז הארצי למנעולנות מקצועית מזה כ – 30 שנה נותן שירות למשטרת ישראל, לעסקים וללקוחות פרטיים.
אנו קימיים שנים רבות בזכות מנעולן – אמנת שירות קפדנית ושלל לקוחות מרוצים. כל מנעולן המועסק על ידינו מתחייב לעמוד בכל עשרת הדברות, אף חתום עליהם בהסכם העסקה שלו.להלן אמנת השירות:

מנעולן אמנת שירות ללקוח

 

  • על המנעולן להיות זמין ללקוח 24/7 ביממה.
  • הגעה לבית הלקוח במהירות האפשרית.
  • טרם תחילת העבודה, יש לתת ללקוח יעוץ מקצועי ואמין.
  • שימוש בכלי עבודה המקצועיים ביותר, על מנת למנוע נזקים מכאנים ואסתטים בנכס.
  • בעת העבודה, יש להניח את כלי העבודה במיקום שאינו מפריע לתושבי הבנין לנוע בחופשיות בחדר המדרגות.
  • לבצע את העבודה, בריכוז מוחלט, ללא שימוש באמצעים מסיחי דעת, כגון טלפון נייד וכדומה.
  • כאשר מתגלה תקלה שהלקוח לא מודע אליה, המנעולן חייב להעניק ללקוח יעוץ מיגון ואבטחה איכותי. יעוץ מסוג זה יכול להגן על
    בטחונו של הלקוח ושימור אורך תוחלת חיי נכסיו.
  • ביצוע העבודה מהר ככל האפשר, תוך מתן דגש לפרטים.
  • במידה ובאמצע העבודה מתגלה תקלה, אשר מייקרת את המחיר שסוכם מראש, יש לידע את הלקוח טרם ביצועה על מנת שיתן את הסכמתו.
  • בעת סיום העבודה על המנעולן להשאיר סביבת עבודה נקיה ומסודרת.

 
 
מנעולן אמנת השירות נכתב מתוך ניסיון עשיר בשטח בבתי לקוחות ובתי עסקים פרטיים וממשלתיים. ישנם שני פרמטרים מרכזיים הראשון עבודת המנעולן בשטח ציבורי תוך שמירה על בטיחות הנעים בסביבת העבודה, שימוש בכלים מקצועיים ושמירה על אסתטיקה של הנכס. אל מול גילוי רגישות כלפי הלקוח, שזה עתה הוא נסער ולהעניק לו יחס חם ולהחזיר לו את תחושת הבטחון.

מנעולן

מנעולן

מנעולן

מנעולן

הוסף תגובה

תגובות

© כל הזכויות שמורות למרכז הארצי למנעולנות מקצועית. רח' הרב יצחק רובנשטיין 13 תל אביב-יפו. טל' 072-33-80-660 , info@best4u.co.il